niedziela, 3 stycznia 2016

Święta, Święta i ....

nie lubię  jak Ktoś wygłasza to zdanie...wrrr... no ale niestety z faktami się nie dyskutuje. Święta 2015 należy uznać za zakończone- a, że w tym roku Święta  były idealne! było rodzinnie, wesoło i pysznie, nie czuję z tego powodu smutku. Jestem usatysfakcjonowana i szczęśliwa.

 Wigilijny stół rodzinny.




                         autorem  powyższych zdjęć jest moja Siostra :-)

  i kilka ku pamięci z mojego domu









 a poprawny tytuł posta powinien  brzmieć Święta,  Święta i ....wyglądam wiosny ;-)
moje myśli skierowane są już w stronę ogródka i realizacji planów- najważniejsze to dokończyć moje oczka wodne i wyszlifować rabatki - mam nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć...niech tylko mróz troszkę zelżeje (w tej chwili na termometrze - 18)  brrrr

pozdrawiam Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz