sobota, 19 grudnia 2015

Wioska z piernika


Witam. Dziś będzie krótko i na temat, gdyż jest już wieczór i  pomału cały dom szykuje się do snu i nawet moja Nidy-się-nie-zatrzymuj-owczarzyca  spogląda już na mnie przez okno w  oczekiwaniu na nocleg. A ja siedzę sobie zmęczona i szczęśliwa.  Dziś za mną pracowity dzień. Na takie dni czekam nieomal cały rok. Takie,  które od rana do wieczora spędzam kuchni ;-) no tak dobrze widzicie – ja lubię pichcenie, a pichcenie świąteczne dla Najbliższych to już nawet chyba kocham – dziś za mną pierwsza tura świątecznych wypieków – tych właściwych, bo w tygodniu powstało kilka wypieków dekoracyjnych i je właśnie chciałam przedstawić. Jednocześnie chyba ogłoszę zakończenie  produkcji dekoracji zimowych … w końcu styczeń za pasem a to już oznacza wiosnę!!! ( I tak! Mieszkam w Polsce;-))

Krótka relacja z pieczenia - ciasto zrobiłam wg przepisu z  bloga  Moje Wypieki na ciasteczka świętego Mikołaja  idealnie się do tego celu nadaje, gdyż nie zmienia kształtu podczas pieczenia





  Lukier z  białka i cukru pudru - musi być naprawdę gęsty wtedy  wszystko łatwo i szybko się skleja







I Ktoś już czeka za drzwiami :-D

 pozdrawiam i życzę miłych i owocnych przygotowań do Świąt 


Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz